Descripció:
Hem començat la classe fent una exposició de territori, ja que aquestes dues companyes no ho podien el dilluns. L’Ariadna Garcia i la Norma August ens han exposat la dansa, d’una manera molt original.
Després hem passat a fer les últimes exposicions de les recitacions, l’Adrià Miquel amb un poema de Joan Margarit, el Sergio Ramírez amb un poema de l’Alzheimer, el David Cortés amb una historia”La lògica del borratxo”, i finalment el Macià Bagur amb una llegenda de Menorca i explicada amb la seva pròpia llengua.
També han presentat 3 persones el Qui ets tu?, ja que en el seu moment no ho van poder presentar, hi aquests han sigut la Blanca, l’Adrià Miquel i la Cristina.
A continuació vam passar a l’últim grup que havia de presentar el debat, i aquesta vegada sobre les religions a les escoles.
A sigut un grup format per un equip a favor que estava format per: Rafa Moya, Òscar Garcia, Laura Navarro, Bea González i Pau Nin, i l’equip que estava en contra estava format per: Sergio Ramírez, Cristina Valera, Martí Villegas, Angel Caloca i Adrià Miquel. El que deien era que s’han d’ensenyar les diferents religions, el professor ha d’intentar fomentar el lliure pensament dels seus alumnes, col•laborar en la formació integral dels alumnes. I com a conclusió els que anaven a favor han dit que tractar el tema de la religió és positiu, i si nosaltres mateixos no ens conscienciem sobre el tema no podrem respondre les preguntes que tinguin els nens. Hem de conèixer totes les religions, i educar amb aquests valors. I les conclusions que han tret els que anaven en contra han sigut que hi ha hagut problemes i conflictes entre religions, i el problema d’aquesta assignatura es que es centren en la nostra religió. L’historia de la religió té molts conflictes i en aquesta assignatura no s’expliquen els possibles conflictes que hi ha. I sovint als poblets són els mateixos capellans els que imparteixen la classe de religió, per tant són gent molt creient.
I per acabar aquesta classe, la Lluïsa ens ha explicat com aniria l’examen i quin tipus de preguntes ens poden sortir, també ens ha passat el qüestionari d’opinió sobre l’assignatura i per tancar aquest primer semestre ens ha volgut recitar un poema de Josep Maria de Sagarra.
Reflexió personal:
Aquesta última sessió m’ha servit per poder acabar d’escoltar les recitacions i l’últim debat. I com a conclusió de totes aquestes classes penso que seria l’ajuda que ens ha proporcionat alhora de poder expressar-nos en públic, i poder posar en pràctica tots aquells aspectes que apareixen en el llibre de COM PARLAR BÉ EN PÚBLIC.
Per tant penso que en general totes les sessions de COED, ens han servit per anar avançant dia a dia, i anar-nos donant compte de les errades que podem anar cometent i poder rectificar-los amb el temps.
dissabte, 19 de desembre del 2009
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada