diumenge, 25 d’octubre del 2009

Seminari dia 23.10.2009

En aquesta sessió de seminari hem portat a terme tres activitats diferents. Primerament l’entrega i la posada en comú del llibre “Va de mestres”, presentació de la revista i hem continuat amb el mestre que recordem.
Per començar, hem fet la posada en comú del llibre “Va de mestres “, cada un de nosaltres hem escollit un fragment del nostre treball i l’hem compartit amb la resta de companys, i desprès hem parlat del que ens havia sorprès del llibre, i la majoria coincidíem en que era molt fàcil de llegir i que els exemples anaven molt bé per entendre millor el que volia dir.

En Cristian ens ha presentat la revista “Prespectiva escolar” , i ens ha repartit una fitxa amb el que contenia la revista. Es va publicar el 1974, i té una periodicitat mensual. Costa 6.90€. No hem pogut portar a terme el debat que tocava perquè hem llegit un article de la revista “ Elogi de les mans” que feia una critica del llibre, amb un llenguatge molt poètic i desprès parla amb sentit figurat, i ho fa per poder vendre el llibre.

I finalment, hem seguit amb la presentació de les nostres experiències personals del mestre que recordàvem de l’etapa de primària. I et dones compte de que cada un de nosaltres ha dit un motiu pel qual ho recordava i no s’ha repetit cap.

Reflexió:
Aquesta sessió ens ha servit per poder expressar el que cada un pensava sobre aquest llibre i l’ impressió que ens havia donat. Tots em coincidit que a mida que anàvem llegint el llibre teníem ganes de començar a exercir com a mestres.

I el fet d’haver exposat amb els altres companys aquell professor que ens ha marcat al llarg de la nostra vida, m’ha sorprès el veure la quantitat de coses que els alumnes poden recordar dels mestres. I a mi m’agradarà que els meus alumnes hem recordin tal i com jo he recordat a la meva professora de primària i que ho facin amb positiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada