dissabte, 31 d’octubre del 2009

30.10.2009

Vam començar la classe amb la lectura d’un poema que ens va llegir en David Cortés. Seguidament vam entregar el treball de Com parla bé en públic i ens va fer un petit comentari sobre com s’havia d’haver entregat el treball, és a dir, a doble cara.

A continuació la Lluïsa va explicar la diferencia que hi havia entre una rondalla i un conte, ja que molts de nosaltres teníem dificultats alhora de diferenciar-les.
Ens vam repartir els dies en que haurem de recitar el poema, i ella ens va anar dient quin dia ens tocava recitar-lo, ja que no teníem gaire clara la llista de la classe. Desprès vam acabar de concretar els grups per fer el debat i quin tema es debatria, i vam sortejar el dia que li tocava a cada grup presentar-lo a la classe. També vam dir les parelles per fer el treball de “Territori” i el tema que voldríem exposar.

Finalment, vam fer una lectura en veu alta sobre un article que ens va facilitar la Lluïsa sobre l’Albert Om de Coses meves, i era amb un to irònic.
I per acabar la classe, ens va repartir un dossier de la Lingüística, que havíem de fer una lectura intensiva, seleccionar les idees principals de cada apartat i compartir aquestes idees amb grups i posada en comú amb tota la classe. Però no va donar temps de fer la posada en comú ni compartir les idees.

Reflexió:
Aquesta sessió m’ha servit per saber més sobre la llengua en general, gracies a al dossier que ens va donar. Ja que ens explica les diferents maneres de fer la definició sobre la llengua. I haver entès la diferencia que hi havia entre una rondalla i un conte, ja que sovint la gent les confon.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada