Vam començar la classe amb la lectura d’un poema que ens va llegir en David Cortés. Seguidament vam entregar el treball de Com parla bé en públic i ens va fer un petit comentari sobre com s’havia d’haver entregat el treball, és a dir, a doble cara.
A continuació la Lluïsa va explicar la diferencia que hi havia entre una rondalla i un conte, ja que molts de nosaltres teníem dificultats alhora de diferenciar-les.
Ens vam repartir els dies en que haurem de recitar el poema, i ella ens va anar dient quin dia ens tocava recitar-lo, ja que no teníem gaire clara la llista de la classe. Desprès vam acabar de concretar els grups per fer el debat i quin tema es debatria, i vam sortejar el dia que li tocava a cada grup presentar-lo a la classe. També vam dir les parelles per fer el treball de “Territori” i el tema que voldríem exposar.
Finalment, vam fer una lectura en veu alta sobre un article que ens va facilitar la Lluïsa sobre l’Albert Om de Coses meves, i era amb un to irònic.
I per acabar la classe, ens va repartir un dossier de la Lingüística, que havíem de fer una lectura intensiva, seleccionar les idees principals de cada apartat i compartir aquestes idees amb grups i posada en comú amb tota la classe. Però no va donar temps de fer la posada en comú ni compartir les idees.
Reflexió:
Aquesta sessió m’ha servit per saber més sobre la llengua en general, gracies a al dossier que ens va donar. Ja que ens explica les diferents maneres de fer la definició sobre la llengua. I haver entès la diferencia que hi havia entre una rondalla i un conte, ja que sovint la gent les confon.
dissabte, 31 d’octubre del 2009
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada